گاهی خوشی گاهی غم

متن مرتبط با «یه مرد» در سایت گاهی خوشی گاهی غم نوشته شده است

یه مرد...

  • یه نوع بیماری...

  • یه عمر باید بگذره...

  • دردا و نامردا...

  • تقدیم به همه مردا...

  • نیلوبلاگ

    xa0 مردها xa0 مظلوم ترین جنس آفریدهٔ خدایند شاید شما توی دلتان، یا بلندبلند بخندید و بگویید : جوک میگویی؟ یا مثلا بگویید : مردها؟ مظلوم؟ این هم از آن حرفهاست! اما راستش این است که مردها، پشت نقاب غرور و منم منم شان، گاه کودکانی معصوم و بی پناهند، گاه عاشقانی نگون بخت، و گاه پیرمردی تنها توی پارک. و من فکر میکنم که ته ته خوشبختی هر مردی، خندهٔ زن و بچه اش است… مردها را سخت میشود شناخت، همه شان ته ریش ندارند، همه شان فیتنس نیستند، اتفاقا بعضیهایشان کچل و بی قواره اند، بعضی دندانهای جلوییشان افتاد...

    ادامه مطلب
  • یه عمر...

  • مرد هم مردای قدیم...

  • یه حسرت 64 گیگ خالص...

  • یه لحظه فک کن...

  • همسایه بالاییمون...

  • یهو دیدی...

  • یه چی مثه دل...

  • یه وقتایی...

  • یه دلخوشی کوچک...

  • تقصیر ما چیه...

  • گریه...