
...
ادامه مطلب
xa0 مردها xa0 مظلوم ترین جنس آفریدهٔ خدایند شاید شما توی دلتان، یا بلندبلند بخندید و بگویید : جوک میگویی؟ یا مثلا بگویید : مردها؟ مظلوم؟ این هم از آن حرفهاست! اما راستش این است که مردها، پشت نقاب غرور و منم منم شان، گاه کودکانی معصوم و بی پناهند، گاه عاشقانی نگون بخت، و گاه پیرمردی تنها توی پارک. و من فکر میکنم که ته ته خوشبختی هر مردی، خندهٔ زن و بچه اش است… مردها را سخت میشود شناخت، همه شان ته ریش ندارند، همه شان فیتنس نیستند، اتفاقا بعضیهایشان کچل و بی قواره اند، بعضی دندانهای جلوییشان افتاد...
ادامه مطلب
...
ادامه مطلب
...
ادامه مطلب