گاهی خوشی گاهی غم

متن مرتبط با «روزی یک نخ سیگار» در سایت گاهی خوشی گاهی غم نوشته شده است

از بیکاری...

  • نیلوبلاگ

    از بیکاری قرص جوشان انداختم تو آکواریوم ماهی ها دارن هلی کوپتری میزنن. . . . . . . . . بیکاری آفت جوانان است حوصلم سر رفته خب:|...

    ادامه مطلب
  • یکی بیاد که نره...

  • احساس خفگی میکنم...

  • یکی از افتخاراتم...

  • نیلوبلاگ

    یکی از افتخارات دوران ابتدایی من اینه که مبصر کلاس بودم . وقتی کسی درس نمره کم میگرفت معلم به من میگفت :ببرش دفتر بگو که درس نخونده… . . . اون لحظه حس پلیس بین المللو داشتم منم میبردمش بیرون پول میگرفتم ولش میکردم از اولش تو کار خیر بودم...

    ادامه مطلب
  • یک روزی...