از بیکاری قرص جوشان انداختم تو آکواریوم
ماهی ها دارن هلی کوپتری میزنن.
.
.
.
.
.
.
.
.
بیکاری آفت جوانان است
حوصلم سر رفته خب:|
ما را در سایت گاهی خوشی گاهی غم دنبال میکنید
برچسب: از بیکاری خسته شدم,چه کار کنیم از بیکاری,از بیکاری چه کنیم,از بیکاری چیکار کنم,از بیکاری دارم دیوونه میشم,از بیکاری شوهرم خسته شدم,از بیکاری چه کار کنیم,از بیکاری مردم,از بیکاری چیکار کنیم,از بیکاری خسته ام, نویسنده: بازدید: 86