یکی از افتخاراتم...

خرید بک لینک

یکی از افتخارات دوران ابتدایی من اینه که مبصر کلاس بودم

.
وقتی کسی درس نمره کم میگرفت

معلم به من میگفت :ببرش دفتر بگو که درس نخونده…
.
.
.
اون لحظه حس پلیس بین المللو داشتم

منم میبردمش بیرون پول میگرفتم ولش میکردم

از اولش تو کار خیر بودم

گاهی خوشی گاهی غم...

ما را در سایت گاهی خوشی گاهی غم دنبال می‌کنید

برچسب: یکی از افتخاراتم اینه که,یکی از افتخاراتم اینه,یکی از افتخاراتم, نویسنده: بازدید: 28 تاريخ: يکشنبه 4 مهر 1395 ساعت: 12:13

صفحه بندی