ﺁﻗﺎ ﻣﻦ 16 ﻣﺎﻩ ﺭﻓﺘﻢ ﺳﺮﺑﺎﺯﻱ
.
.
.
.
.
اﻻﻥ ﺩﻗﻴﻘﺎ 4 ﺳﺎل و 3 ﻣﺎﻫﻪ ﺩاﺭﻡ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻣﻲ ﻛﻨﻢ
ﺗﺎﺯﻩ وسطاشه :|
گاهی خوشی گاهی غم...ما را در سایت گاهی خوشی گاهی غم دنبال میکنید
برچسب: خاطرات سربازی 92,خاطرات سربازی,خاطرات سربازی در ارتش,خاطرات سربازی در نیروی انتظامی,خاطرات سربازی من,خاطرات سربازی در,خاطرات سربازی در عجب شیر,خاطرات سربازی نیروی انتظامی,خاطرات سربازی در مرز, نویسنده: بازدید: 39