خو لامصب من عاشقت شدم...
اینقدر عذابم نده... . . . . .. . جمله ی بالا رو حفظ كنین..
من یه ساعت دیگه میام...
با اشك بهم بگین :|
ما را در سایت گاهی خوشی گاهی غم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31 تاريخ: شنبه 27 شهريور 1395 ساعت: 5:54