هندونه خوردن ما...

خرید بک لینک

دیشب با داداشم نشستیم پای هندونه و جاتون خالی با قاشق

تمام مغزش رو تراشیدیم و خوردیم ، بابام از اونور داد میزنه میگه :
.
.
.

.

.

.

.

.

یه ذره هندونه بزارید بمونه روی اون پوست

تا رومون بشه بزاریمش دم در

اینجوری مردم فک میکنن بُز تو خونه بستیم !!! =)))

گاهی خوشی گاهی غم...

ما را در سایت گاهی خوشی گاهی غم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 61 تاريخ: دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت: 4:35

صفحه بندی