انقد که وضعیت حساب بانکیم خرابه . . . . هروقت از بانک اس ام اس میاد آخرش هم یه « خخخخخخخخ » نوشته!!!!:-S
ما را در سایت گاهی خوشی گاهی غم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 36 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 18:55