یه بار از بابام پرسیدم خدا کجاست...؟
با انگشتش بالا رو نشون داد
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تا کلاس دوم فک میکردم خدا لوستره.
گاهی خوشی گاهی غم...ما را در سایت گاهی خوشی گاهی غم دنبال میکنید
برچسب: بچه بودم بادبادکای رنگی,بچه بودم که مادرم,بچه بودم,بچه بودم فکر میکردم خدا,بچه بودم بادبادک های رنگی,بچه بودم فکر میکردم,بچه بودم چاوشی,بچه بودم یه عکسی رو,بچه بودم به جوجه,بچه بودم بادبادکای رنگی دانلود, نویسنده: بازدید: 28