گاهی خوشی گاهی غم

متن مرتبط با «گریه کن» در سایت گاهی خوشی گاهی غم نوشته شده است

دلتو حسینی کن...

  • احساس خفگی میکنم...

  • چه دعایی کنمت...

  • یه لحظه فک کن...

  • پاره کن...

  • اینو حفظ کنین...

  • نیلوبلاگ

    خو لامصب من عاشقت شدم... اینقدر عذابم نده... . . . . .. . جمله ی بالا رو حفظ كنین.. من یه ساعت دیگه میام... با اشك بهم بگین :|...

    ادامه مطلب
  • همیشه تلاش کن...

  • گریه...