گاهی خوشی گاهی غم

متن مرتبط با «گریه بچه» در سایت گاهی خوشی گاهی غم نوشته شده است

بچه بودم...

  • نیلوبلاگ

    یه بار از بابام پرسیدم خدا کجاست...؟ با انگشتش بالا رو نشون داد . . . . . . . . . تا کلاس دوم فک میکردم خدا لوستره....

    ادامه مطلب
  • گریه...