گاهی خوشی گاهی غم

متن مرتبط با «چه سخت گذشت» در سایت گاهی خوشی گاهی غم نوشته شده است

گذشته...

  • چه دعایی کنمت...

  • مهندسای سخت افزار...

  • سخت گذشت...

  • چه میدانی؟...

  • سخت است...

  • نیلوبلاگ

    xa0 از بزرگی پرسیدم خیلی سخت میگذرد چه باید کرد ؟ ❤️گفت : خودت که می گویی سخت میگذرد ، سخت که نمی ماند پس خدا را سپاس که میگذرد و نمی ماند...

    ادامه مطلب
  • بچه بودم...

  • نیلوبلاگ

    یه بار از بابام پرسیدم خدا کجاست...؟ با انگشتش بالا رو نشون داد . . . . . . . . . تا کلاس دوم فک میکردم خدا لوستره....

    ادامه مطلب