
...
ادامه مطلب
xa0 از بزرگی پرسیدم خیلی سخت میگذرد چه باید کرد ؟ ❤️گفت : خودت که می گویی سخت میگذرد ، سخت که نمی ماند پس خدا را سپاس که میگذرد و نمی ماند...
ادامه مطلب
یه بار از بابام پرسیدم خدا کجاست...؟ با انگشتش بالا رو نشون داد . . . . . . . . . تا کلاس دوم فک میکردم خدا لوستره....
ادامه مطلب