گاهی خوشی گاهی غم

متن مرتبط با «سه بار بگین» در سایت گاهی خوشی گاهی غم نوشته شده است

مدرسه تیز هوشان...

  • یبار و دیگر هیچ...

  • آخرش خخخ مینویسه...

  • نیلوبلاگ

    انقد که وضعیت حساب بانکیم خرابه . . . . هروقت از بانک اس ام اس میاد آخرش هم یه « خخخخخخخخ » نوشته!!!!:-S...

    ادامه مطلب
  • مدرسه...

  • سه بار بگین...

  • نیلوبلاگ

    اگه تونستی سه بار بگی سوابق-عواقب-نوابغ . . . .. خخخخخخخخخخخ سعی نکن حتی از روی نوشته هم نمیتونی:|...

    ادامه مطلب