...
انقد که وضعیت حساب بانکیم خرابه . . . . هروقت از بانک اس ام اس میاد آخرش هم یه « خخخخخخخخ » نوشته!!!!:-S...
اگه تونستی سه بار بگی سوابق-عواقب-نوابغ . . . .. خخخخخخخخخخخ سعی نکن حتی از روی نوشته هم نمیتونی:|...