گاهی خوشی گاهی غم

متن مرتبط با «دیوانه چه میدانی» در سایت گاهی خوشی گاهی غم نوشته شده است

چه دعایی کنمت...

  • چه میدانی؟...

  • بچه بودم...

  • نیلوبلاگ

    یه بار از بابام پرسیدم خدا کجاست...؟ با انگشتش بالا رو نشون داد . . . . . . . . . تا کلاس دوم فک میکردم خدا لوستره....

    ادامه مطلب