گاهی خوشی گاهی غم

متن مرتبط با «دیدمت ولی چه دور» در سایت گاهی خوشی گاهی غم نوشته شده است

دیدمت...

  • غم بود ولی کم...

  • چه دعایی کنمت...

  • ولی جانی نیست...

  • چه میدانی؟...

  • بچه بودم...

  • نیلوبلاگ

    یه بار از بابام پرسیدم خدا کجاست...؟ با انگشتش بالا رو نشون داد . . . . . . . . . تا کلاس دوم فک میکردم خدا لوستره....

    ادامه مطلب