گاهی خوشی گاهی غم

متن مرتبط با «بچه بودم چاوشی» در سایت گاهی خوشی گاهی غم نوشته شده است

من اگه حافظ بودم...

  • نیلوبلاگ

    من اینقد شانسم تخیلیه ڪه اگه حافظ بودم . . . . . . مردم فال مصطفی رحماندوست میگرفتن :|...

    ادامه مطلب
  • کاش 3 تا بودم...

  • بچه بودم...

  • نیلوبلاگ

    یه بار از بابام پرسیدم خدا کجاست...؟ با انگشتش بالا رو نشون داد . . . . . . . . . تا کلاس دوم فک میکردم خدا لوستره....

    ادامه مطلب