گاهی خوشی گاهی غم

متن مرتبط با «ادما دو دستن» در سایت گاهی خوشی گاهی غم نوشته شده است

دوستش دارم...

  • هندونه خوردن ما...

  • نیلوبلاگ

    دیشب با داداشم نشستیم پای هندونه و جاتون خالی با قاشق تمام مغزش رو تراشیدیم و خوردیم ، بابام از اونور داد میزنه میگه : . .. . . . . . یه ذره هندونه بزارید بمونه روی اون پوست xa0تا رومون بشه بزاریمش دم در اینجوری مردم فک میکنن بُز تو خونه بستیم !!! =)))...

    ادامه مطلب
  • نمیدونم چرا...

  • عکس دونفره = بلاک...

  • دخدرا بدون آرایش...

  • ساندویچ یخ...

  • کدوم؟...

  • دو دسته آدم...

  • دو دقیقه ها...

  • آدما دو دستن...

  • دوستان...

  • به کسی که دوسش داری...