...
xa0 از بزرگی پرسیدم خیلی سخت میگذرد چه باید کرد ؟ ❤️گفت : خودت که می گویی سخت میگذرد ، سخت که نمی ماند پس خدا را سپاس که میگذرد و نمی ماند...