
من اینقد شانسم تخیلیه ڪه اگه حافظ بودم . . . . . . مردم فال مصطفی رحماندوست میگرفتن :|...
ادامه مطلب
...
ادامه مطلب
...
ادامه مطلب
...
ادامه مطلب
...
ادامه مطلب
...
ادامه مطلب
...
ادامه مطلب
یه بار از بابام پرسیدم خدا کجاست...؟ با انگشتش بالا رو نشون داد . . . . . . . . . تا کلاس دوم فک میکردم خدا لوستره....
ادامه مطلب